Opis
BIROINSPEKT DOO nudi stručnu podršku u modernom poslovanju sa rešenjima koja su podstaknuta znanjem i iskustvom.
Po osnovu registrovane delatnosti, sertifikata i Licence od Ministarstva unutrašnjih poslova i Ministarstva rada, zapošljavanja i socijalne politike Republike Srbije ovlašćeni smo da za vas obavimo poslove ili da vas posavetujemo vezano za:
· vođenje poslova Lica za bezbednost i zdravlje na radu;
· izradu, reviziju i dopunu akta o proceni rizika;
· osposobljavanje zaposlenih za bezbedan i zdrav rad pri zasnivanju radnog odnosa i pri značajnim izmenama u radu (obuka radnika sa izradom prateće dokumentacije: zapisnik o obuci, Obrazac br.6 i test provere znanja);
· organizovanje periodičnih ispitivanja i pregleda zaposlenih, sredstava za rad i uslova radne okoline;
· proceduru povrede na radu: prijava i izrada prateće dokumentacije (izvestaj o povredi na radu i vođenje propisanih evidencija o povredi na radu);
· izradu evidencija iz oblasti bezbednosti i zdravlja na radu (14 obaveznih evidencija);
· izradu interne normativne dokumentacije:
o Pravilnik o bezbednosti i zdravlju na radu,
o Program osposobljavanja zaposlenih iz oblasti bezbednosti i zdravlja na radu
o Pravilnik o sredstvima i/ili opremi za ličnu zaštitu na radu za sva radna mesta na osnovu procene rizika
o Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova pravnog lica
· uređenje gradilišta i vođenje dokumentacija gradilišta;
· organizovanje periodičnih pregleda, merenja i kontrola uslova radne okoline i sredstava za rad (mašine, dizalice, viljuškari…);
· organizovanje lekarskih pregleda zaposlenih (izdavanje Uputa na lekarski pregled);
· koordinacija saradnje sa medicinom rada (utvrđivanje posebnih uslova za rad na određenim radnim mestima, pod određenim uslovima rada i za rukovanje određenim sredstvima za rad, određivanje posebnih uslova rada za raspoređene na radno mesto sa povećanim rizikom i dr.);
· osnovnu obuku i praktičnu proveru znanja zaposlenih iz oblasti zaštite od požara;
· izrada dokumentacije iz oblasti zaštite od požara: Pravila zaštite od požara, Program obuke, Sanacioni plan, Plan evakuacije, Postupak u slučaju požara;
· pribavljanje saglasnosti od Ministarstva unutrašnjih poslova;
· nabavku i periodični pregledi sredstava i opreme za gašenje požara;
· nabavku i revizija kutija za prvu pomoć;
· nabavku sredstava i opreme za ličnu zaštitu na radu;
· nabavku sredstava za kolektivnu zaštitu na radu;
· izbor i nabavka piktograma i drugih znakova upozorenja, znakova obaveštenja, znakova zabrana;
· poslovi po osnovu regulative Republike Srbije iz oblasti zaštite životne sredine: upravljanje otpadom i saradnja sa republičkim organima;
· poslovi savetnika za hemikalije;
· poslovi po osnovu regulative Republike Srbije iz oblasti bezbednosti hrane (haccp);
· zastupanje pred inspekcijskim organima iz oblasti bezbednosti i zdravlja na radu, zaštite od požara, zaštite životne sredine, sanitarne inspekcije.
-uređivanje poslovanja u skladu sa Zakonom o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti (Sl.glasnik RS br.6/20),
-Izrada kvalitenog Pravilnika o načinu evidentiranja klasifikovanja, arhiviranja i čuvanja arhivske građe i dokumentarnog materijala,
-Liste arhivske građe,
-Arhivske knjige i pratećih odluka i rešenja kao i radi uređivanja arhive u skladu sa zakonom.
Ključne reči: bezbednost na radu, zaštita od požara, zaštita životne sredine, bezbednost hrane.
Detalji
- Delatnost Zaštita na radu
- Lokacija / Region Srbija / Novi Sad
Lokacija
Kontakt
- E-mail [email protected]
- Web stranica http://biroinspekt-doo.business.site/
- Telefon 063 8017197
- Adresa Vojvode Mišića broj 1, Novi Sad
Objavi Komentar
Жао нам је, да би поставили коментар, морате бити пријављени.